راه اندازی تلفن گویا

خلاصه:

نصب و راه اندازی انواع تلفن گویا که با نام منشی دیجیتال هوشمند شناخته می‌شود، بسیار مورد توجه قرار گرفته ....

نصب و راه اندازی انواع تلفن گویا که با نام منشی دیجیتال هوشمند شناخته می‌شود، بسیار مورد توجه قرار گرفته و یک سرویس ارتباطی عالی با قابلیت‌های بسیار در محیط‌های کاری مختلف است. سیستم‌های تلفنی سانترال پاناسونیک قبلا برای این منظور استفاده می‌شدند اما امروزه آن‌ها منسوخ شده و جای خود را به سیستم‌های تلفنی تحت شبکه (voip)  و مراکز‌ تلفن گوناگون داده‌اند. سامانه تلفن‌ گویا به این صورت عمل می‌کند که به محض تماس با یک شرکت و برقراری ارتباط، صدایی ضبط شده به صورت اتوماتیک، به شما خوش‌آمد می‎گوید و یا بخش‌های مختلف شرکت را با کد داخلی‌شان اعلام می‌نماید.

تلفن‌های گویا که حکم یک منشی دیجیتالی ۲۴ ساعته را ایفا می‎کنند، مزایای بسیاری دارند و پاسخگویی و ارائه خدمات و محصولات را برای کسب و کارها ساده‌تر کرده‌اند. تلفن‌گویا با کمک یک ماژول نرم‌افزاری که بر روی یک مرکز تلفن VOIP قرار دارد، از طریق پروتکل‌های تحت شبکه، اطلاعات مورد نظر را که از پیش برنامه‌ریزی شده‌اند به تماس‌گیرنده ارائه می‌دهند.

این قابلیت می‌تواند برای موارد متعددی استفاده شود. مثلا برای اطلاع رسانی از ساعات کاری یک فروشگاه، تبلیغات تلفنی، سیستم نوبت‌دهی، رزرواسیون برقراری ارتباط با واحدهای مختلف یک مجموعه و بسیاری مورا دیگر. اگر شما هم به تلفن گویا نیاز دارید و می‌خواهید بدانید چطور می‌توان آن را راه اندازی کرد، در ادامه با این مقاله از گروه تولیدی و صنعتی سریر همراه باشید.

چرا راه اندازی تلفن گویا اهمیت دارد؟

برای راه اندازی تلفن گویا باید ابتدا شرایط و بستر مناسب را فراهم کنید. یعنی باید یک شبکه کابلی یا بیسیم با کمک کامپیوتر و اینترنت داخلی ایجاد نمایید. سپس باید یک مرکز تلفن تحت شبکه را در اختیار بگیرید تا بتوانید یک منشی دیجیتالی را برای آن برنامه ریزی کنید. مرکز تلفن ویپ موظف است تماس‌های شما را که با تلفن گویا انجام می‌شود کنترل و پشتیبانی کند. یک شما باید بر روی یک سرور، نرم‌افزار مرکز ‌تلفن خود را مستقر کنید تا سرویس‌دهی مورد نظرتان انجام شود.

منشی دیجیتالی هوشمند دارای یک ماژول نرم‌افزاری از مرکز تلفن VOIP است. هر کسب و کاری با توجه به نیازهای خود می‌تواند تلفن گویای خود را راه‌اندازی کرده و اطلاعاتی را از طریق سیستم تلفن تحت شبکه در اختیار تماس گیرندگان و مخاطبان هدف خود قرار دهد.

از ایجاد صندوق صوتی برای دریافت انتقادات و پیشنهادات گرفته تا اعلام آدرس شرکت، شماره حساب، معرفی بخش‌های شرکت، مسابقه تلفنی، دریافت نوبت و… را می‎توانید با توجه به میزان بودجه و خواست خود، به کمک تلفن‌های گویا انجام دهید. شما می‌توانید ابتدا متن و اطلاعات مورد نظرتان را  قبل از راه اندازی تلفن گویا تعیین کنید و حتی درباره تخصیص اعداد به داخلی‌های مورد نظر و یا بخش‌های مربوطه تصمیم بگیرید.

یک کارشناس فنی باید راه اندازی تلفن گویا را برای شما انجام دهد و به اجرا و پیاده‌سازی پیاده‌سازی سرویس‌های هوشمند تحت شبکه، واقف باشد. گروه تولیدی صنعتی سریر با در اختیار داشتن کارشناسان حرفه‌ای و با توجه به نیازهای هر کسب و کار، خدمات VOIP را ارائه داده و از صفر تا صد نصب و راه‌اندازی را انجام می‌دهد.

 

نحوه راه اندازی تلفن گویا بر روی مرکز تلفن VOIP

خوشبختانه امروزه به لطف سیستم‌های VoIP، راه اندازی تلفن گویا ساده شده و شما می توانید به راحتی یک منوی تلفن گویا را متناسب با خواست و سلیقه خود، تنظیم کنید. برای راه اندازی تلفن گویا باید مراحلی را انجام دهید که این مراحل ممکن است در سیستم‌های تلفن تجاری قدری متفاوت باشند. ما در زیر مراحل را برای شما آورده‌ایم تا یک دید کلی نسبت به راه اندازی تلفن گویا داشته باشید.

  1. به منظور راه اندازی یک تلفن گویا، باید در سامانه مربوط به سیستم پاسخ صوتی تعاملی (IVR) مورد نظر، یک حساب ایجاد کرده و ثبت نام کنید. سپس باید به تب Numbers  رفته و یک شماره تلفن جدید خریداری کنید.
  2. شماره تلفنی را که می‌خواهید منوی تلفن گویا به آن اضافه شود را انتخاب کنید.
  3. به بخش منو تلفن رفته و ابتدا آن را غیرفعال کنید تا منوی مورد نظر خود را اضافه نمایید.
  4. سپس به قسمت تنظیم پیام تبریک رفته و فایل صوتی ضبط شده خود را آپلود کنید.
  5. در بخش گزینه‌های منو، برای هر دکمه از صفحه کلید یا فرمان صوتی، گزینه‌ها را تنظیم کنید.
  6. بعد از اعمال تنظیمات برای منوی تلفن گویا،  دکمه ذخیره را بزنید.
  7. سپس منو و تنظیمات خود را برای جلوگیری از بروز خطا، تست کنید.

مزیای تلفن گویا چیست؟

به کمک سیستم‌های تلفن VoIP ، راه اندازی یک سیستم تلفن گویا چندان دشوار نیست. شما می‌توانید با مراجعه به یک شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن گویا همچون گروه تولیدی و صنعتی سریر، مراحل راه اندازی و نصب تلفن گویا را به راحتی انجام دهید و از مزایای بی شمار آن‌ها که به شرح زیر هستند، برخوردار شوید.

  • اعلام پیام تبریک و خوش‌آمد‌گویی به مشتریان
  • پاسخگویی منظم و یکپارچه به تماس‌ها
  • امکان ارسال و دریافت فکس
  • ضبط تماس‌ها و مکالمات تلفنی
  • امکان برگزاری نظرسنجی
  • ایجاد صف انتظار تماس
  • گزارش‎گیری از تماس ها
  • در اختیار داشتن صندوق صوتی
  • ایجاد سیستم نوبت دهی
  • امکان رزرواسیون تلفنی
  • پشتیبانی هوشمند
  • و …

خرید تلفن گویا

مزیت‌های مهمی که برای تلفن‌های گویا در بخش قبلی گفتیم،باعث شده تا رضایت مشتریان و کارفرمایان به خوبی جلب شود. استفاده از تلفن گویا مانع از اتلاف وقت، هزینه و انرژی می‌شود. همچنین امکان پاسخگویی به صورت ۲۴ساعته، سریع، بدون وقفه و خطا وجود دارد. برای خرید تلفن گویا می‌توانید از طریق سایت گروه تولیدی و صنعتی سریر اقدام کنید و تجربه لذت بخشی را در استفاده از این تلفن‌ها، داشته باشید.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله

سریر

سریر

تمامی محصولات

نمایش همه محصولات

سیستم پیجینگ

نمایش همه محصولات

سیستم های تلفنی

نمایش همه محصولات

ساعت مرکزی نمایشگر...

نمایش همه محصولات