نرم‌ افزار پیجینگ

خلاصه:

نرم‌افزار پیجینگ (Paging Software)، ابزار کلیدی در کنترل ارتباطات، به عنوان پلی میان شما و تمامی تجهیزات ارتباطی‌تان عمل می‌کند، ....

نرم‌افزار پیجینگ (Paging Software)، ابزار کلیدی در کنترل ارتباطات، به عنوان پلی میان شما و تمامی تجهیزات ارتباطی‌تان عمل می‌کند، از جمله بلندگوها (Speakers)، اینترکام‌ها (Intercoms)، آمپلی‌فایرها (Amplifiers)، میکروفون‌ها (Microphones) و تلفن‌های صنعتی (Industrial Telephones). این نرم‌افزار تحت شبکه، ارتباط یک‌طرفه اما گسترده‌ای را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد تا زون‌های متعددی برای پیجینگ تعریف شوند و به سیستم‌های مختلفی از طریق شبکه وصل شوید. به کمک نرم‌افزار پیجینگ که از شبکه اینترنت بهره می‌برد، می‌توان پیام‌های صوتی مختلفی را بدون نیاز به دخالت دستی یا اتصالات سیمی از طریق بلندگوها پیج کرد. ویژگی بارز یک نرم‌افزار پیجینگ این است که می‌توانید برنامه‌ریزی‌هایی را به آن سپرده و اجازه دهید به طور خودکار عمل کند؛ چه در بخش پخش موسیقی در زمان‌ها و روزهای مشخص و چه در تعریف کدهای اضطراری برای مواقع اضطراری (Emergency).

کاربرد نرم‌افزار پیجینگ تحت شبکه

سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه که پیجینگ‌های sip نیز خوانده می‌شوند متشکل از بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری بوده و نرم‌افزار مدیریتی آن‌ها قابل برنامه‌ریزی است و می‌توانید انواع پیام‌های صوتی را بارگذاری کرده و از طریق بلندگوهای پیجینگ پخش کنید.

      • نرم‌افزار پیجینگ تحت شبکه مراکز اداری، تجاری، تفریحی

      • نرم‌افزار پیجینگ اماکن مذهبی برای پخش اذان، دعا و مناجات و…

      • سیستم پیجینگ تحت شبکه مراکز ورزشی، کارخانه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، فرودگاه‌ها و…

    اماکن فوق بخش‌هایی از زمینه‌های کاربردی استفاده از نرم‌افزار پیجینگ تحت شبکه هستند و پخش انواع صداها شامل: موسیقی، اذان، صداهای مربوط به بخش حراست، فایل صوتی اطلاع رسانی،  افزایش تسلط در بخش مدیریت و… را به کمک این سیستم های پیجینگ می‌توانید انجام دهید.

     

    نرم افزار پیجینگ تحت شبکه

    قطعا تجهیزات پیجینگ تحت شبکه دارای مزایایی هستند که سبب شده به سرعت در دنیای ارتباطات جایگاه سیستم‌های آنالوگ و نیروهای انسانی را بگیرند و این برتری بیشتر شامل: امکان پخش فایل‌های صوتی مختلف به صورت اتوماتیک، در زمان خاص با دقت و کیفیت بالا است.

    همچنین به کمک این پیجینگ‌های تحت شبکه می‌توانید انتقال پیام از یک یا تعدادی از بلندگوهای تحت پوشش را تنظیم کنید؛ علاوه‌براین گسترش تجهیزات پیجینگ بدون نیاز به کابل کشی است و دسترسی همزمان، بدون اختلال در زمان و نیاز به فعالیت متصدی از جمله مزایای دیگر این تجهیزات عالی هستند.

    با استفاده از نرم‌ افزار پیجینگ تحت شبکه تنوع پخش فایل‌های صوتی نامحدودی خواهید داشت و این قابلیت در کنار عدم محدودیت زمانی برای پخش اعلانات صوتی است که این تجهیزات را منحصربه‌فرد می‌کند.

    نرم ‎افزار پیجینگ تحت شبکه چه امکاناتی دارد؟

    با استفاده از نرم افزار پیجینگ دیگر نیازی به سروکله زدن با تجهیزات سخت افزاری وجود ندارد و شما می‎توانید به‌طور مستقیم اسپیکر تحت شبکه مد نظر خودتان را انتخاب کرده و اقدام به پخش پیام از سوی آن کنید. البته شما برای استفاده از نرم افزار پیجینگ تحت شبکه لازم است که اقدام به خرید سیستم صوتی مانند اسپیکر تحت شبکه، سوئیچ یا هاب مرکزی، میکروفن و … کنید. 

    • امکان بارگذاری انواع پیام‎های صوتی و پخش خودکار آن‎ها توسط اسپیکر تحت شبکه
    • امکان تعریف کدهای اضطراری مربوط به صنایع مختلف (کد۹۹،کد۳۰۰،کد ۸۸،کد۱۱۰ و …)
    • عدم نیاز به درگیری نیروی انسانی با سخت افزار یا حضور مداوم او
    • امکان تعریف بی نهایت زون برای اسپیکرها
    • امکان اضافه کردن بی نهایت اسپیکر و مدیریت تمامی آن‎ها
    • قابل استفاده برای اسپیکرهای تحت شبکه
    • قابلیت کار کردن حتی در زمان‎های شلوغ و پیک‎ کاری و اطمینان از درستی عملکرد
    • قابلیت برنامه ریزی زمانی برای پخش کردن پیام‎ها در ساعات مشخص
    • قابلیت بارگذاری فایل‎های صوتی برای پخش در زمان های از پیش تعیین شده
    • امکان تنظیم خودکار صدا برای زمان‎های شلوغی
    • قابلیت ترکیب با دوربین‎های نظارتی
    • قابلیت اتصال به زون سلکتور سخت افزاری
    • پشتیبانی از SIP Trunk
    • قابلیت پخش اذان بر اساس موقعیت‎های جغرافیایی مختلف و متدهای تشیع و تسنن

    تجهیزات تشکیل دهنده نرم‌‌افزار پیجینگ تحت شبکه

    با توجه به مکان و نوع کاربردی که قرار است نرم‌افزار پیجینگ داشته باشد؛ تجهیزات تشکیل دهنده این سیستم‌های تحت شبکه نیز متفاوت خواهد و به طور کلی شامل موارد زیر هستند.

    بلندگو تحت شبکه: این قسمت مهم از پیجینگ دارای برد الکترونیکی جهت انتقال فایل‌های صوتی از مرکز تلفن یا مانیتورینگ هستند و شامل انواع بلندگو سقفی ،ستونی و شیپوری می‌شوند.

    انواع بلندگو پیجینگ تحت شبکه

    آمپلی فایر تحت شبکه: از این تجهیزات برای محیط‌های فاقد کابل کشی شبکه و به منظور اتصال بلندگوهای ولتی و اهمی استفاده می‌شود  و دارای محدودیت زون بندی هستند.

    انواع آمپلی فایر تحت شبکه

    مبدل‌ آمپلی فایر:

    مبدل آمپلی‌فایر (Amplifier Converter) ابزاری کلیدی در پل زدن بین فناوری‌های صوتی سنتی و نوین است. این دستگاه برای مواقعی استفاده می‌شود که نیاز دارید سیستم‌های آنالوگ قدیمی را با تکنولوژی‌های جدید شبکه‌ای ادغام کنید. با استفاده از یک مبدل آمپلی‌فایر، می‌توانید تجهیزات صوتی موجود مانند میکروفون‌ها، آمپلی‌فایرها و سایر منابع صوتی را به سیستم‌های مدرن تر شبکه‌ای متصل کنید، این امر به شما امکان می‌دهد از قابلیت‌های پیشرفته‌تر ارتباطی و کنترلی بهره‌مند شوید.

    مبدل آمپلی‌فایر تحت شبکه

    اینترکام: از اینترکام‌ها به عنوان بخشی اساسی جهت برقراری تماس داخلی استفاده می‌شود و برخی نمونه‌ها به دوربین، صفحه نمایشگر و صفحه کلید نیز مجهز هستند.

    بهترین برند تولید کننده نرم افزار پیجینگ تحت شبکه

    با توجه به کاربرد بسیار گسترده‌ای که امروزه نرم افزارهای پیجینگ تحت شبکه در ابعاد مختلف زندگی ایفا می‌کنند؛ لذا خرید نرم‌ افزار پیجینگ بازار پر رونقی داشته و انواع مختلف تجهیزات پیجینگ تحت شبکه مانند: نرم‌افزار پیجینگ شهری، نرم‌افزار پیجینگ بیمارستان، پیجینگ تحت شبکه ادارات و… تولید و توزیع می‌شوند.

    از آنجایی که سیستم‌های پیجینگ نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی به موقع و مدیریت دقیق و باکیفیت محیط‌های مختلف را دارند؛ لذا خرید نمونه پیشرفته و مجهز این سیستم‌ها اهمیت زیادی دارد و سریر  از جمله برند‌هایی است که بهترین نرم افزارهای تحت شبکه را به همراه تجهیزات مختلف آن ارائه می‌دهد.

    گروه تولیدی و صنعتی سریر شبکه ویرا ضمن ارائه بهترین تجهیزات تحت شبکه با پشتیبانی و مشاوره کامل در ارتباط با خرید نرم‌افزار پیجینگ این امکان را به شما می‌دهد که مناسب‌ترین مدل‌ها را برحسب نیاز و کاربرد مدنظر خود خریداری کنید و با مقایسه کیفیت و قیمت نرم‌افزار پیجینگ تحت شبکه این برند با سایر تولیدکننده‌ها؛ انتخابی مقرون‌به‌صرفه و هوشمندانه را تجربه کنید.

    ۴.۸/۵ (۱۳ نظر)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فهرست مقاله

    سریر

    سریر

    تمامی محصولات

    نمایش همه محصولات

    سیستم پیجینگ

    نمایش همه محصولات

    سیستم های تلفنی

    نمایش همه محصولات

    ساعت مرکزی نمایشگر...

    نمایش همه محصولات