سریر شبکه

تجهیزات مخابراتی

تلفن صنعتی تحت شبکه بدنه آهن، آلومینیوم یا استیل؟

بدنه تلفن صنعتی آلومینیومی

سرفصل‌های مطلب

حتما راجع‌به تلفن صنعتی و کارکردهای آن شنیده‌اید. درحقیقت به سیستمی اطلاق می‌شود که جهت ارسالو‌دریافت داده‌های صوتی به‌کار می‌رود.

این سیستم خلاف تلفن صنعتی آنالوگ، قادر است از طریق روتر و مودم به اینترنت متصل گردد و جهش‌های بسیاری را دراین صنعت طی کند.

اما موضوعی که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم تنها به کارکردهای این وسیله ختم نمی‌شود. مهم است بدانید که بدنه تلفن‌های تحت شبکه در محیط‌های صنعتی از چه متریال‌هایی ساخته شده است؟

 

طراحی بدنه تلفن صنعتی با چه متریالی بهتر است؟

می‌دانید که تلفن صنعتی ویپ با استفاده از پهنای باند اینترنت عمل می‌کند، مانند سیستم‌های سنتی به سیم‌کشی وابستهنیستند و تاثیر شگفت‌انگیزی در روند زندگی ما گذاشته‌اند. به‌طور مثال تلفن صنعتی به‌ همراه چراغ هشدار، سیستمیاست که خروجی بلندگو برای پخش زنگ و همچنین خروجی LED برای چراغ هشدار دارد اما همه اینها جزئیاتی هستندکه در طراحی داخلی وسیله به‌کار رفته‌اند.

تلفن صنعتی به همراه یک بدنه مقاوم و با دوام یکی  از فاکتورهای مهم در ساخت تلفن صنعتی تحت شبکه است. ممکناست یک فرد به‌ عنوان خریدار تلفن صنعتی از خود بپرسد که انتخاب نوع بدنه تلفن صنعتی به چه عواملی بستگی دارد ؟ابتدا باید مشخص کنید که تلفن شما در چه محیطی قرار می‌گیرد و برای چه کاری استفاده می‌شود. در این زمینه شرایطلازم برای داشتن تلفنی با ویژگی‌های مطلوب سنجیده می‌شود.

همچنین انتظارات شما از امکانات و قابلیت‌های یک تلفن بر روی نوع متریال بدنه تاثیرگذار است و بایستی هماهنگی لازمرا با آن داشته باشد. در عناوین بعدی تلفن‌های صنعتی با بدنه‌هایی مختلف را معرفی کرده‌ایم که توسط شرکت سریر ویپقابل تولید هستند‌.

 

تلفن صنعتی تحت شبکه با بدنه آلومینیوم

همه ما کمابیش با خواص آلومینیوم آشنا هستیم، سبکی، مقاومت در برابر تغییرات دمایی و شرایط آب‌وهوایی، موادشیمیایی و سختی بالا از خواص معروف آلومینیوم است. همین موارد، سبب شده که این متریال، ماده‌ای مرغوب جهتساخت تلفن کارگاهی و تلفن صنعتی دیواری در اماکنی مانند پالایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، میدان‌ها و سایر فضاها باشرایط نامساعد محیطی استفاده شوند.

ضمن اینکه ساخت بدنه آلومینیوم در تلفن صنعتی sarirvoip، مقرون‌به‌صرفه است و در طیف گسترده‌ای از تولیدات به‌کارمی‌رود

 

فرایند ساخت تلفن تحت شبکه سریر ویپ 

 

تلفن صنعتی تحت شبکه با بدنه آهن

آهن نیز از سخت‌ترین متریال‌هایی است که در ساخت ابزارهای صنعتی در شرایط نامطلوب محیطی به‌کار می‌رود. البتهدقت کنید که آهن، انتخاب مناسبی برای فضاهای باز نیست چراکه در معرض گرمای زیادی قرار می‌گیرد و می‌تواند حرارتبسیاری را جذب خود کند‌.

همچنین محیط‌هایی که در معرض رطوبت زیاد قرار دارند منجر به زنگ‌زدگی و‌ کاهش استقامت آهن خواهند شد. پس نتیجهمی‌گیریم که تلفن‌های صنعتی با متریال آهن مناسب فضاهای سربسته هستند.

 

تلفن صنعتی تحت شبکه با بدنه استیل

تلفن صنعتی ساخت ایران با بدنه استیل، قطعا طراحی شکیل و جذابی خواهد داشت و براساس خواص این متریالمی‌‌توان گفت که در همه اماکن قابل استفاده هستند.

استیل با استانداردهای بالایی تولید شده و طبیعتا مقاومت بالایی در برابر خرابکاری‌ها دارد. همچنین نظافت این متریالآسان است و به‌راحتی می‌توان آن را ضدعفونی کرد. بنابراین؛ انتخاب خوبی برای تلفن‌های صنعتی در مراکز درمانیشناخته می‌شود

 

تلفن صنعتی استیل

 
سخن آخر

تلفن صنعتی تحت شبکه محصول تولیدی شرکت سریر voip از فناوری‌هایی است که با ماهیت عجیب خود ارتباطات تلفنیرا دچار تحولاتی گسترده کرده است.

از جمله مواردی که می‌تواند افزایش‌دهنده قابلیت‌های این سیستم باشد و به نیازهای کاربری بهتر پاسخ دهد، جنس بدنهتلفن است.

مطابقت‌داشتن نوع بدنه این تکنولوژی با محیط مد نظر، سبب می‌شود که در برابر آسیب‌های مکانیکی و شیمیایی مقاومتخوبی از خود نشان دهد.

۰/۵ (۰ نظر)
این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب برگزیده

رنگ تلفن صنعتی

رنگ تلفن صنعتی تحت شبکه

شاید خیلی از شما چیزی راجع‌به تلفن صنعتی ندانید. این ابزار دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف اقلیمی ودمایی است. همچنین کیفیت خوبی برای مکالمه در اماکن شلوغ دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد توجه، رنگ تلفن صنعتی است. طراحی آنها به‌گونه‌ای است که مقاومت خود را هنگام وقوع

مشاهده مطلب »
انتقال صوت در بستر شبکه

انتقال صدا در بستر شبکه

نگاهی جامع بر تکنولوژی‌های برجسته انتقال صدا در بستر شبکه در دنیای مدرن ارتباطات، انتقال صدا در بستر شبکه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ارتباطی شناخته می‌شود. این فرآیند به کمک تکنولوژی‌های متعددی صورت می‌گیرد که در این بخش به برخی از آنها پرداخته می‌شود: VoIP (Voice over Internet Protocol

مشاهده مطلب »

راه اندازی تلفن گویا

نصب و راه اندازی انواع تلفن گویا که با نام منشی دیجیتال هوشمند شناخته می‌شود، بسیار مورد توجه قرار گرفته و یک سرویس ارتباطی عالی با قابلیت‌های بسیار در محیط‌های کاری مختلف است. سیستم‌های تلفنی سانترال پاناسونیک قبلا برای این منظور استفاده می‌شدند اما امروزه آن‌ها منسوخ شده و جای

مشاهده مطلب »
×