سریر شبکه

تجهیزات مخابراتی

سرور اذان گو تحت شبکه چیست؟

سامانه اذان گو تحت شبکه

سرفصل‌های مطلب

همانطور که می‌دانید تغییر سبک زندگی از روش سنتی به سمت دیجیتال و هوشمند تمامی ابعاد فردی و اجتماعی را در بر گرفته و جوانب مذهبی و شرعی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در این بخش نیز روش‌های سنتی جای خود را به سیستم‌های هوشمندی مانند سیستم پیجینگ (سرور اذان گو تحت شبکه) داده‌اند.

امروزه برای پخش اذان در اوقات شرعی کمتر به روال سابق از موذن‌های حضوری استفاده و البته که این سبک هنوزم با ارزش بسیار و به قوت خود رایج است اما پخش اذان با سامانه‌های تحت شبکه به‌کمک سرور اذان گو یا سیستم اذان گو مزایایی به مراتب بیشتر و دقت بالاتری دارد.

در حال حاضر جهت پخش خودکار اذان در ادارات، ارگان‌ها و بسیاری از اماکن دیگر با دقت در زمان، کیفیت پخش اذان و همچنین پوشش یکپارچه و همزمان تلاوت اذان در اماکن مذهبی مانند: مساجد، زیارتگاه‌ها، حرم معصومین و… سعی می‌کنند که از روش‌های اذان گو هوشمند به وسیله سرور اذان گو استفاده کنند.

عملکرد سرور اذان گو هوشمند

امروزه اپلیکیشن‌های اذان گو مخصوص تلفن‌های همراه و یا سامانه‌های آنلاین و تحت شبکه روشی نوین برای پخش سراسری و بدون خطای اذان در زمان دقیق اوقات شرعی هستند‌.

این نرم افزار اذان گو متشکل از بخش سخت افزار (بلندگوهای پیجینگ، سیستم هوشمند و…) است که با همراه بخش نرم افزاری که در سیستم تحت شبکه اذان گو برنامه ریزی شده در زمان‌هایی مقرر به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به نیروی انسانی اذان را پخش می‌کند.

کافی است از طریق سامانه هوشمند ساعت‌های دقیق اواقات شرعی را مشخص کرده و سپس سامانه و اسپیکر تحت شبکه را از طریق ارتباط آنلاین و بدون سیم کشی به همدیگر متصل کنید تا راس ساعت اذان از تمامی پیجینگ‌های تحت شبکه توسط سرور اذان گو پخش شود.

 

سرور اذان گو تحت شبکه

 

ویژگی‌ های سرور اذان گو تحت شبکه

پخش هوشمند اذان توسط سیستم اذان گو تحت شبکه نه‌تنها خطا، عدم کیفیت، تاخیر، تعجیل و هزینه‌های مدیریتی را به حداقل می‌رساند بلکه قابلیت‌های زیر را نیز به همراه خواهد داشت.

  • امکان بارگذاری و پخش مناجات و دعاهای قبل و بعد از اذان و همچنین ذکرهای مخصوص ایام هفته به صورت خودکار
  • قابلیت تنظیم صدا برای یک یا تعدادی از زون‌ها مرتبط به طور همزمان
  • امکان بارگذاری و پخش پیام‌ها و اعلانات دلخواه قبل یا بعد از اذان
  • قابلیت برنامه‌ریزی اذان یا فایل‌های صوتی و… طبق زمان‌های مرتبط با موقعیت‌های جغرافیایی مختلف
  • فضای اختصاصی و ایمن شده برای پخش و مدیریت اذان توسط کاربران مجاز

 

تفاوت سیستم اذان گو تحت شبکه با سیستم‌های آنالوگ

قابلیت عملکرد آنلاین و شخصی سازی اذان گو هوشمند کیفیت و تنوع برنامه‌ریزی بالایی را برای پخش اذان و مناجات فراهم نمونده و این روش بیسیم و تحت شبکه، پوشش سراسری داشته و سبب می‌شود که پخش اذان در هر شهرستانی مطابق با استان منطقه خود انجام شود.

همچنین سرور اذان گو مشکلاتی از قبیل اختلال، خرابی و مشکل در سیم‌کشی و اتصالات سیستم‌های آنالوگ را نداشته و برخلاف این قبیل از تجهیزات بدون دخالت انسان و کاملا اتوماتیک برنامه اذان را برای زون‌ها و پیجینگ‌های مجاز خود پخش می‌کند.

  • دستگاه اذان گو صنعتی تمام نیاز مخاطبان در شهرها و محلات مختلف را تامین‌ خواهد کرد و برای پخش اذان خودکار در پالایشگاه، ادارات، مدارس، مراکز آموزشی، مصلاها، استادیوم‌ها و مراکز ورزشی، اماکن تفریحی و تجاری، پارک‌ها و شهربازی‌ها، مراکز درمانی و…  به طور دقیق و هماهنگ عمل می‌کند.

 

خرید نرم افزار اذان گو تحت شبکه

متقاضیانی که قصد خرید و راه‌اندازی این تجهیزات هوشمند را دارند و به دنبال محصولی با کیفیت، مقرون به‌صرفه و پیشرفته هستند؛ برند سریر ویپ که در میان شمار بالای تولیدکنندگان تجهیزات تحت شبکه جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است؛ بهترین مرکز تولید و توزیع این نرم افزار کاربردی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه اذان گو، نحوه کارایی و انجام خرید سریع و مطمئن، راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروش گروه تولیدی و صنعتی شبکه سریر ویرا در اختیار شما هستند و می‌توانید بدون اتلاف زمان و انرژی خرید خود را انجام دهید.

۵/۵ (۲ نظر)
این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب برگزیده

بدنه تلفن صنعتی آلومینیومی

تلفن صنعتی تحت شبکه بدنه آهن، آلومینیوم یا استیل؟

حتما راجع‌به تلفن صنعتی و کارکردهای آن شنیده‌اید. درحقیقت به سیستمی اطلاق می‌شود که جهت ارسالو‌دریافت داده‌های صوتی به‌کار می‌رود. این سیستم خلاف تلفن صنعتی آنالوگ، قادر است از طریق روتر و مودم به اینترنت متصل گردد و جهش‌های بسیاری را دراین صنعت طی کند. اما موضوعی که در این مقاله

مشاهده مطلب »
مکالمه با استفاده از سیستم تاکی واکی

واکی تاکی چیست؛ معرفی برند ‌ها و بررسی قیمت

شاید بتوان گفت که واکی تاکی اولین تلفن همراهی بود که ساخته شد. اولین نمونه‎های این دستگاه دارای یک آنتن، یک بلندگو و یک میکروفن بوده. شیوه‎ی کار در واکی‎ تاکی ها به این شکل است که چندین دستگاه می‎توانند از یک کانال رادیویی بهره ببرند اما در هر لحظه

مشاهده مطلب »
تابلو ترافیکی

تابلو ترافیکی

انواع تابلو ترافیکی و راهنمای خرید تابلو راهنمای رانندگی دیجیتال در دنیای پیشرفته امروز، تابلو ترافیکی نقش بسزایی در تنظیم و ایمنی ترافیک دارند. این تابلوها، که در انواع مختلفی از جمله انتظامی، هشداردهنده و آگاهی‌دهنده وجود دارند، به عنوان راهنماهای حیاتی در جاده‌ها و خیابان‌ها عمل می‌کنند. در این

مشاهده مطلب »
×