سریر شبکه

تجهیزات مخابراتی

اینترکام نویمن

اینترکام نویمن

سرفصل‌های مطلب

اینترکام نیومن یکی از محصولات خاص شرکت نویمن آلمان و از معروف‌ترین نمونه تجهیزات ارتباط صنعتی است. در یک تعریف کلی باید گفت که سامانه برقراری ارتباط و مکالمات داخلی را اینترکام می‌گویند و قابلیت ویژه این سیستم‌ در امکان برقراری تماس با ایستگاه‌های ارتباطی مختلف است.

زمانی که محیط را به سیستم اینترکام مجهز کنید؛ با امکان برقراری مکالمات راحت در سطح پلنت می‌توانید با هر نوع ایستگاه ارتباطی دیگری که در محیط نصب است ارتباط بگیرید و محدودیت برقراری تماس باکیفیت در فضاهای صنعتی و بزرگ از این طریق برطرف خواهد شد.

نیاز به ارتباط گسترده در مجموعه‌های بزرگ صنعتی و غیرصنعتی، کاربرد اصلی اینترکام‌ها جهت برقراری تماس از طریق تجهیزات مختلف را نمایان می‌کنند.

 

معرفی اینترکام نویمن

می‌توان neumann intrecom را به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات ارتباطی به ویژه در بخش‌های صنعتی و نیروگاهی دانست زیرا این سیستم در مواقع بحران و برقراری ارتباط در محیط‌های پرصدای صنعتی یا نقاط کور آنتن دهی، بهترین عملکرد را دارد.

در فضاهای صنعتی آلودگی صوتی، وجود رطوبت و مواد اسیدی، احتمال ضربات فیزیکی، آنتن دهی ضعیف و… ارتباط را با دشواری روبرو می‌کند که خاصیت اینترکام نویمن رفع این محدودیت‌ها است.

از کاربردهای بارز این تجهیزات قابلیت ماژولار و برنامه ریزی عملکردهایی جدیدی است که احتمال دارد شما در حیطه کاری خود بر حسب شرایط و محیط کار نیاز داشته باشید و این امکان ایجاد آپشن‌های جدید است که اینترکام را به بخش جدایی ناپذیر سیستم‌های ارتباط صنعتی تبدیل می‌کند.

 

اینترکام نویمن

 

ویژگی‌های اینترکام نویمن intercom neumann

برقراری ارتباط و امکان اتصال به سیستم‌های مختلف مانند تلفن ثابت، تلفن همراه، کال استیشن‌ها، سیستم‌های پیجینگ و… از قابلیت‌های اینترکام در بهره‌گیری از فناوری‌های مختلف است.

  • با بهره‌گیری از فناوری Ds6 و Timm امکان کنترل از راه دور و برنامه‌ریزی عملکرد‌های اینترکام توسط دفتر کنترل مرکزی و اپراتور مربوطه وجود دارد.
  • در برخی از محیط‌های صنعتی به دلیل مسائل امنیتی یا اختلالات اینترنتی، امکان پشتیبان‌گیری از سیستم‌های دیجیتال وجود نداشته و اینترکام نیومن به تجهیزات آنالوگ نیز کانکت می‌شود.
  • این سیستم قابلیت ارتباط با تجهیزات متحرک صنایع مختلف مانند: بالابرها، لیفتراک، آسانسورها صنعتی، جرثقیل‌ها و… را دارد و با نصب راحت بر روی این ماشین آلات و تجهیزات، برقراری ارتباط در صنایع را تسهیل و تسریع می‌بخشد.
  • قابلیت افزونگی اینترکام نویمن سبب شده تا در مواقع بحران خطوط ارتباطی و تجهیزات مضاعف مانند: اسپیکرها، شاسی‌ها و میکروفن‌ها جهت برقراری ارتباط در دسترس باشند.

مزایای استفاده از اینترکام نویمن در صنایع

با توجه به شرایط محیطی و جوی خاصی که در اغلب صنایع وجود دارد؛ استفاده از تجهیزات دیجیتالی با حساسیت و محدودیت‌های خاصی همراه است و intercom neumann با ساختار فیزیکی عایق خود در برابر رطوبت، هوای شرجی و بسیاری از شرایط مخرب در صنایع مختلف نفوذ ناپذیر است.

 از دیگر مشکلات اساسی محیط‌های صنعتی، اختلالات الکترومغناطیسی ناشی از وجود دینام‌ها، تابلوهای برق، موتورهای قوی و سیستم‌های جوشکاری است که اینترکام نویمن با قابلیت خاص خود این جریان‌های مخرب را دفع کرده و تماسی پایدار و بدون نویز برقرار می‌کند.

صداهای بلند و بسیاری که در فضاهای صنعتی وجود دارد را می‌توان به کمک این اینترکام دفع کرد و مکانیسم خاص آن با کاهش حداکثر صدها و نویزهای مزاحم سبب برقراری تماس باکیفیت و بدون اختلال از هر دو طرف می‌شود.

 در برخی از مدل‌های اینترکام نویمن امکان برقراری تماس تصویری و چند رسانه‌ای باکیفیت بالا وجود دارد و قابلیت ارتباط قوی و واضح تصویری با پروتکل‌های امنیتی خاص، مزیت دیگر این سیستم ارتباطی است.

 

خرید اینترکام intercom

پیش از این با مزایا و کاربرد گسترده‌ای که این سیستم ارتباطی در صنایع مختلف دارد آشنا شدیم اما منع واردات، دسترسی به اینترکام نویمن را با محدودیت روبرو کرده است.

خوشبختانه گروه تولید صنعتی سریر شبکه ویرا که از برترین تولیدکنندگان داخلی تجهیزات ارتباط صنعتی و پیجینگ محسوب می‌شود؛ در این زمینه نیز بهترین نمونه داخلی اینترکام را مناسب با صنایع مختلف تولید و عرضه می‌کند.

برای برقراری ارتباط‌های یکپارچه، باکیفیت و پایدار کافی است با مشاوران فروش سریر ویپ ارتباط بگیرید تا بهترین نمونه اینترکام ایرانی را برحسب زمینه فعالیت و نیاز خود خریداری کنید و از قیمت مناسب اینترکام‌های سریر ویپ در کنار کیفیت و کارایی بالایی که دارند بهره ببرید.

 

۰/۵ (۰ نظر)
این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب برگزیده

رنگ تلفن صنعتی

رنگ تلفن صنعتی تحت شبکه

شاید خیلی از شما چیزی راجع‌به تلفن صنعتی ندانید. این ابزار دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف اقلیمی ودمایی است. همچنین کیفیت خوبی برای مکالمه در اماکن شلوغ دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد توجه، رنگ تلفن صنعتی است. طراحی آنها به‌گونه‌ای است که مقاومت خود را هنگام وقوع

مشاهده مطلب »
تلفن صنعتی تحت شبکه

تلفن صنعتی تحت شبکه

شاید تا به حال درباره انواع تلفن صنعتی تحت شبکه چیزهایی شنیده باشید یا نمونه‌هایی از آن‌ها را در مکان‌ها مختلف دیده باشید. تلفن صنعتی به دو صورت آنالوگ و تحت شبکه وجود دارد. امروزه اغلب صنایع به اهمیت تلفن‌های صنعتی تحت شبکه پی برده‌اند و از آن‌ها استفاده می‌کنند.

مشاهده مطلب »
بهترین برند سیستم پیجینگ

بهترین برند سیستم پیجینگ

قبل از این‌ که به بهترین برند سیستم پیجینگ بپردازیم، بذارید توضیح بدم که سیستم پیجینگ دقیقاً چیست و چه کاربردی داره. سیستم پیجینگ، که ممکنه با نام سیستم اعلان عمومی هم شناخته بشه، یک شبکه ارتباطیه که از طریق صدا پیام‌های مختلفی رو در محیط‌هایی مثل بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، کارخانه‌ها

مشاهده مطلب »
×